Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

środa, 19 czerwca 2013

Nowy hacker?

Witam, dziś sobie rany przeglądałem youtube poszukiwając jakiś hackerów *.* ale nie mogłem znaleźć lecz na chyba 20 str. był filmik jak jedna NOWA hackerka hackuje gościa na francuskim msp i było napisane dodano 30 min. temu o.o lol a więc postanowiłem troche to sprawdzić ;-;
http://www.youtube.com/watch?v=fO3Jlss7T8Q oto link do tego filmiku...
jak myślicie... Czy ona nam zagraża? Wkrótce się tego dowiemy.... Szczerze mówiąc mam już dość tych hackerów :cc dobra postanowiłem sprawdzić na jakim msp hackerka ma konta...
A więc jej wszystkie konta nazywają się Cherry loves you <3 ;o chyba powinno być Cherry hack you <3 XD dobra i tak ona wgl. :

Na wszystkich msp wygląda tak samo ale na 3 ma ten opis ;oo
Ma ona konta na :
-FRANCUSKIM MSP
-NIEMIECKIM MSP
-HOLENDERSKIM MSP
-POLSKIM MSP
Kto będzie jej 1 ofiarą na polskim? tego się dowiemy już wkrótce


Wasz GRZESIEG ♥

3 komentarze:

  1. Jak teraz sprawdzałem są 2 konta na Polskim MSP :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo jedno konto jest jej ( Cherry Love You <3 ) a drugie jej siostry ( Cherry Love You <33 )

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez sens ... Siostra by mogła mieć inną nazwę ...

    OdpowiedzUsuń