Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

wtorek, 11 czerwca 2013

Powitanie

Hej mam na imię Karolina i mam 12lat, na blogu jestem jak narazie na okresie próbnym.
Chodzę do 5 klasy podstawówki w Bydgoszczy.
Interesuje się zwierzętami, sportami,grafiką komputerową oraz jazdą konną.
To tyle o mnie w świecie realnym..

Na Moviestarplanet nazywam się kimbra02.
O Msp dowiedziałam się od Werci (Zajusia♥).
W Msp gram już ponad rok, ale miałam dość długą przerwę ponieważ znudziło mi się nic nie robienie, a pozatym nikt mi nie pomagał. Więc zaczełam grać w horse po jakimś czasie to też mi się znudziło, więc znów wróciłam na msp i nie żałuje..

A to ja na msp:
Mam nadzieje, że się spodobało
 
Pozdrowionka:*
 
 
 

1 komentarz: