Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

niedziela, 16 czerwca 2013

Animacje

Witam!
Dzisiaj gdzieś ok. 10:30 siedziałam na forum i co znalazłam informacje od  Moderatorów odnośnie zmiany nowego sposobu wybierania animek. Moderatorzy zauważyli, że większości niepodoba się ta nowa zmiana, więc znowu możemy liczyć na kolejne zmiany z naszymi animkami.
A zresztą paczajcie!

(kliknij, aby powiększyć)

Podoba mi się, że w końcu msp zareagowało na nasze prośby chociaż zdażają się też movie star,które są przeciwne kolejnej zmianie podoba im się tak jak jest. (ale to już nie moja sprawa).

To to by było na tyle o animkach.

Chciałabym znowu przypomnieć o Gift-o-Metr ( Blog ten ma już 32obserwatorów zostalo tylko 18, a więc dołańczać się).

Jeszce jedno czy ktoś wie o co chodzi z postem Sisi pt ,,Ona powraca...". (Jeśli tak napiszcie w komku).

To już koniec mojego postu. Pozdro<3

3 komentarze:

  1. Juz zmienili te animace i ja wiem oco chodzi sisi o hackera;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje Sisi było trochę błędów które poprawiłas ale dziękuje że ci się podoba

    OdpowiedzUsuń