Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

czwartek, 13 czerwca 2013

Modzi i ich email

Cześć! :* Tu znowu ja. :) Kolejny post, tym razem mniej atrakcyjny od poprzedniego, ale cóż myślę, że równie ciekawy.

Znowu czatowałam na forum (to chyba moje ulubione miejsce ;D ), no i oczywiście znowu coś zobaczyłam co mnie zaciekawiło, a jeśli jesteśmy na forum to co mogło mnie zaciekawić? Oczywiście NOWY ''post'' modów. Tym razem jednak nie są to żadne zakazy, a już na pewno nie nowości.


Modzi powiadamiają nas, że założyli email. Brzmi on tak: fanmail@moviestarplanet.com

Zresztą co ja Wam gadam... Przeczytajcie sobie sami! :)















Nie miejcie do mnie pretensji, że małe. -.- Macie myszki i raz klikniecie i macie duże.

No i myślę, że ta info jest bardzo przydatna. Dlaczego ?

Dlatego, gdyż to  informacja nas informuje o tym, że MSP nie ma żadnych innych mail'i, a chyba wszyscy znamy sztuczkę ''Ustaw sobie ten email, a będziesz miała vip'a na rok). Więc wszystkim nam wychodzi to na dobre! :) 

                                                                                                                           Dzięki, Wercia :*

4 komentarze: