Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

piątek, 14 czerwca 2013

Styl Gotyckii |1

Siemka, dawno nie robilam postow, bo nie mialam pomyslow.. Ale wpad mi pomysl,zeby zoribc gotyckie modowe nowinki, nie wiem dlaczego.
Nie wiem czy wiecie ale looki toworze w 5 min, i nagle wpadl mi pomysl,zeby zrobic gotyckie looki.
O to pierwszy z nich ( w nastepnych modowych nowinkach beda nastepne ) :


Look zrobiony w trzech kolorach.
1. Kolor niebieski, dla fanatykow kochajacych niebieski  ♥ Nie jest zbyt łagodny, raczej zaden stad ;) Można powiedzieć,ze jest sredni.
2.Kolor czerwony, raczej najłągodniejszy stad, ja go kupiłam, czika i jula, bo lubimy  lagodne kolorki ♥
3. Kolor brązowy, naj groźniejszy grałuu.<3. dla osob lubiace ciemnie kolory. :)

                                                             kolory,których użyłam


                                                                     koszt naszego looka.:

Moja pierwsza modowa nowinka, więc proszę o  szczere komentarze, nawet te złe wtedy bede wiedziala co  mam poprawic,ELLO.

7 komentarzy:

  1. Mi tez sie nie podoba ;-; plus bardziej gotycki niż gangsterski ;_;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sie zgadzam z swietikiem i jarkiem i ni ma z czego sklada sie look ale jak na pierwsze nowinki jest super

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, ale mogłabyś zmienić nazwę na "Styl Gotycki |1".
    Super :3 Chętnie bym kupiła, ale nie gram!

    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię ciemnych ubrań ;P
    Wręcz nienawidzę czarnego ;<
    Ale to tylko mój chory gust xd

    OdpowiedzUsuń