Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

czwartek, 13 czerwca 2013

Jak zrobić ciuszek w Design studio?

Cześć tu znowu ja:*
Pokaże Wam dzisiaj jak zrobić taką bluzkę w Design Studio:

                                                              (kliknij, aby powiększyć)

A , więc najpierw wchodzimy w Miasto Filmów, a następnie w Design Studio.
Wybieramy taką bluzkę, zostawiamy ją w kolorze lekko szarym (rysunek poniżej).

                                                             (kliknij, aby powiększyć)

Wchodzimy w wzory, wybieramy paski zmieniamy ich kolor na czarny i lekko pomniejszamy. (ikonka ,,Wzory" zaznaczona w kółku na rysunku poniżej).

                                                           (kliknij, aby powiększyć)



Następnie wchodzimy w  ,,Metki" (ikona ,,serce z napisem wow!"). Wchodzimy w kategorie muzyka i szukamy takiego obrazka (rysunek poniżej).
                                                            (kliknij, aby powiększyć)

Gdy klikniemy w obrazek pojawi nam się on nam na naszej bluzce. Musimy go powiększyć, a nastepnie umieścić miejsce z gwiazdkami na lewym ramiączku, żeby wyglądało to tak jak na obrazku poniżej.

                                                               (kliknij, aby powiekszyć)

Gdy już skończymy klikamy ,,Ptaszka". Potem nasze dzieło możemy kupić.(ta bluzka kosztuje 1250sc).

Myślę, że instrukcja się przyda.


Mała niespodzianka dla Was w moim nastepnym poście umieszcze moją fotę z reala.

Dzięki za przeczytanie Kimbra

5 komentarzy:

  1. ja bym dala bardziej kolorowe ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie nic ciekawego xD (Bo nic dla panów) Może ja coś takeigo zrobie dla płci mojej ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, z Jarkiem się zgadzam. Gdybym była mężczyzną nie podobało by mi się D: Jednak jestem kobietą i jest świetnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna bluzka ;D
    Mam nadzieję, że pojawi się więcej takich projektów na blogu ;D

    OdpowiedzUsuń