Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

piątek, 28 czerwca 2013

P!nk ! + Powitanie :)

Witam :) Nazywam się Kamil i będę tu pisał notki muzyczne obecnie jestem na próbę ale myślę że to się zmieni :) . Pewnie każdy z was chce wiedzieć już czy mam msp a więc mam lecz nie wchodzę za często na msp mam 20 lvl i mam tam nick kamiljanas98 a tu macie moją moviestar jeśli ktoś ciekawy jak wyglądam.
A więc to ja a teraz coś więcej o mnie jeśli nie chcesz to nie czytaj to tylko dla ciekawych : P
Jestem Kamil mam 15 lat ,interesuje się muzyką,informatyką oraz amatorsko grafiką narazie : ) Zdałem do klasy 3 gimnazjum : P Mam też swój kanał na youtube.com obecnie nie ma filmów ale możliwe że niedługo się pojawią  macie tu link : P >kliknij tu<  Daje również swojego nowego aska *.* ; p >kliknij tu< No i tyle o mnie : p 
A teraz Najważniejsza część posta  :).
Dzisiejszy post poświęcę jedenej z moich ulubionych piosenkarek a mianowicie P!nk :) a oto ona :)

♪P!nk(nie mylić z Pink) jest to po angielsku również kolor różowy  który dominuje na tym blogu : D ,ale również jest to nazwa sławnej piosenkarki która mnie cały czas zachwyca swoją muzyką :) Choć piosenkarka przybrała taką nazwe jej życie nie było takie różowe jak to się wszystkim wydaje :) Miała bardzo burzliwy okres dorastania. Jej rodzice rozwiedli się, kiedy miała 7 lat. Bardzo to przeżyła, obwiniając o wszystko matkę. W wieku 15 lat rzuciła szkołę, wyprowadziła się z domu. Wpadła w nieodpowiednie towarzystwo.Przyznała się do nałogu że brała wszystko oprócz heroiny .Mogło się to dla niej skonczyć tragicznej lecz jak sama twierdzi muzyka ją uratowała.Jej kariera zaczęła się od śpiewania w kościelnym chórze i kapeli rockowej jednocześnie.Teraz jest wielka gwiazdą choć zawsze robiła wszystko na opak .
A teraz kilka jej piosenek :)


No i tyle dziękuję za uwagę myślę że się podobało :) Piszcie w komentarzach kogo chcecie w następnym poście :) No i tyle żegnam Fred : P 

2 komentarze:

  1. Post genialny *.* Ty tu pasujesz na 100 % ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Jakieeem.. i jestem zawiedzona, piszesz lepsze posty odemnie (: XD

    OdpowiedzUsuń