Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

sobota, 15 czerwca 2013

Styl gotycki |2

Chejća kića, hhhh. Odrazu wrzuca się w oczy,ze zmienilam nazwe, zamiast " Styl Gangsterski " jest " Styl gotycki ", pisaliście,ze nie pasują Cie ciuchy do stylu gangsterskiego, ze są bardziej gotyckie, zgadzam się z wami. W pierwszej nowice zabrakło ss  z czego sklada się look, wypadlo mi to cholernie z glowy ;-; soręcja. W tej nowice  dodam jeszcze sesje, musiałam ten pomysł  ściagnac to od Jarusia, poproostu  musiałam, korciło mnie, sorka Jarek . Na początek sesja :

:



Teraz przedstawie look w trzech kolorach :



1. Kolor brązowy, mocno,mocno czerwony-  Dla odważnych ludzi nie bojących się żadnych przeszkod, poprostu za przeproszeniem ZAJEBISTY, wdlg. mnie  oczywisnie, sama go kupiłam i czika ;)
2. Kolor ciemno zielony. - Dosyć łagodny, Dla movies kochające kolory troszkę jaśniejsze. ♥
3. Kolor fioletowy - Dla ludzi bardziej słodszych, nie wiem jak to określić, 2 najlepszy kolor jaki moze być ;

Skład looka :

                                                           
Kolory, których użyłam :

                                                             

Koszt naszego looka:

Dziękuję, za przeczytanie. Prosze o szczere komentki, tak jak w tamtych nowinkach, żebym wiedziala co mam poprawić, dzięki. Siemaneczko

6 komentarzy:

  1. Jedyna wada posta to krzywe screeny. Reszta bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne ;D I nie przepraszaj mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. PIEKNE *-* I NIE ZGADZAM SIE Z SISI BO NIE WIEM CO ONA NAZYWA TUTAJ KRZYWYM ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie musi przepraszać bo sesja już była nawet na themoviestarplanet.pl (początek roku 13) i na mnóstwie innych blogów także mniej znanych więc pomysl już nie jest oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Subkultura gotycka jest dla mnie przesadą. Zbyt spora ingerencja w wygląd.

    OdpowiedzUsuń