Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

niedziela, 16 czerwca 2013

Ona powraca ...

Witam!

Dziś bardzo bardzo wcześnie rano napisałam post o takim tytule jak ten. I to była dla was zagadka na dzisiejszy poranek. Wyjaśniłam już trochę na czacie, ale wolę streszczać to tutaj.

Tematem jest hackerka : The Dollyy

Nie będę pisać jej charakterystyki itp. :D Wystarczy, że wpiszecie sobie w google : TheDolly - MSP. Od razu wskoczy wam kilka obrazków i filmików dot. jej.

Dzisiaj między 00:00 a 01:00 ta hackerka napisała post na tablicy u DiabeleQ, to było chyba : I hack U. Czy jakoś tak. Julka na koncie : Zolty Burak zaczęła za nią chodzić, bo była online. Hackerka poszła do pokoju Blue Nose (jej najlepszego przyjaciela na innym koncie - też hacker).

Julka pisała do niej różne rzeczy (ja też tam byłam z Julką, więc pamiętam co się działo).
Zapamiętałam tylko kilka rzeczy które pisała hackerka (pisała po angielsku i to dosyć szybko). Takie rzeczy jak : strzeżcie się, jesteście tylko dziećmi, a ja dorosłą osobą, nie przeszkadzajcie mi w pracy, zhackuje cie, będziesz następna itd.

Dziś rano zostawiła również post na mojej tablicy i Julki.

To narazie tyle, dzięki za przeczytanie :)

2 komentarze: