Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

niedziela, 2 czerwca 2013

Magazyn Fame

Cześć ;* !
Na Msp kolejne zmiany. Moim zdaniem bardzo przydatne, bynajmniej ta pierwsza.                                      

Oto ta pierwsza zmiana :











Bardzo fajna zmiana. Można na prawdę zarobić dużo fame dzięki niej. Nie będę rozwijać co to dokładnie jest. Na pewno sami już się dowiedzieliście, ale pokaże Wam jeszcze ''post'' modów na forum właśnie o tym ''Magazynie Fame'' :















Powiększyłam dla ślepych c:

To koniec na temat ''Magazynu fame'' C: Pozostała nam jeszcze druga nowość, która polega na zmianie grafiki w Wyborze Animacji.

Oto najnowszy Wybór Animacji:



















Z niej jestem nieco mniej zadowolona. Czemu? Strasznie tną mi te poruszające się obrazki -.- Cóż...Ten bardzo krótki post dobiegł końca. Żegnam. Oceniajcie jak podobają Wam się te dwie zmiany w komentarzach. Pa! ♥

3 komentarze:

  1. hahahahahhah mam identyczną fotkę u góry :3 A tak to okey x3 I jeszcze jest inaczej pokazywany grafek ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tam wybieranie animek stare bardziej sie podobało ;P
    Może to dlatego, że się przez te ponad 2 lata gry przyzwyczaiłam do wybierania z nazw ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobno wywalczylismy zmianę w tym gównie, czekamy niecierpliwością bo to nie daje zegzowac w chatroomach ;-;

    OdpowiedzUsuń