Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

środa, 19 czerwca 2013

Jak spędzasz Wakacje?

Hejo!
Do wakacji zostało już niewiele, więc chciałabym Was zapytać,, Jak spędzacie Wakacje?" .najlepsza wypowiedź w komku dostanie ode mnie 2 prezenty z l.ż i w następnym poście umieszcze wywiad  z tą osobą.
Poniżej kilka zasad dotyczących ,,mini konkursu":
-Wypowiedź powinna zawierać min. 3 zdania
- Staramy nie powtarzać ciągle tego samego wyrazu
- Piszemy pełne wyrazy


I jeszcze chciałabym przypomnieć o Gift - o-metr(mamy już 34 obserwatorów. Dodawać się!!)

Koniec...Bay:*

4 komentarze:

  1. Ja tegoroczne wakacje spędzam w Polsce i w Austrii. W naszym państwie odwiedzę moją dalszą rodzinę. Za granica spędzę 1 tydzień, wyjadę do miasta z a Wiedniem i tam będę się relaksował B)Koniec wypowiedzi xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku 13 lipca jadę do Włoch. W śierpniu mam kolonie taneczne z moją grupą cc; Następnie lecę do kanady na reszte wakacji uczyć się angielskiego :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wakacje jak wakacje, dobrze, że dla mnie tydzień wcześniej :D Przebędę dłuuuugą drogę do domku mojej kochanej babuni i poddam się tam procesowi tuczenia xDD Wiem, że babcia wprowadza w życie akcję "5 kilo więcej dla Zuzi", ale nie chce się do tego przyznać... W sierpniu wyrwę się z jej pełnej ciast pułapki i wyruszę w podróż do Chorwacji <3.Jestem pewna, że w dniu wyjazdu schowam się pod łóżko i nie będę chciała wyjechać >.< A potem będę śpiewać zacną pieśń "Wakaacje! Znów będą wakaaacje!", bo to moja ulubiona piosenka. Chyba każdy wie dlaczego. ^^

    OdpowiedzUsuń