Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

wtorek, 4 czerwca 2013

Aniołek Sisi.

Sisi, proszę zobacz jaki Tw skit jest aniolkiem, nie widzial  mnie na oczy i nic nie wie o mnie i mowi ze jetsem dziwką,piękne co nie? .
Najgorsze jest to,ze ty wolisz ufać i wierzyć mu a nie mi.. Jeśli ma tak być dlalej, będzie trzeba sakończyć naszą przyjaźń, nie mam zamiaru przyjażnic sie tak dalej.. nie ma sensu, twoj "kociaczek" mni powala i jego inteligencja, bez komentarza, On jest kurwa, jakiś opetany? Skit, "dziwka" ? Powiedz swoim rodzica,zeby nowa ci ksywkę wymyslili bo ta już jest nuda, czy to nie prawda,hm? Heh, czy Ty myślisz,ze mnie sprowokujesz sw głupotą? HAHAHAHAHAHA, uśmiałam się ! .

Proszę, ss macie z naszej rozmowy na skype, oczywiscie on zaczął (:









8 komentarzy:

  1. Racja, racja! Skit to głupi, przewrażliwiony, pierdolony chuj, prostak, cham i gównozjad! ._.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam nikogo nie znam bo mi Chat nie działa xD Lecz sa dowody i tez Alan się skarżył więc moge uwierzyć ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wedlug mnie powinnas zerwac :< To mi sie nie podoba. Pytanko ile znasz go, a ile przyjaciolki??

    OdpowiedzUsuń
  4. Znaczy czy ja ile go znam?Chyba sisi. Sisi go zna jezeli sie nie myle jakis miesiac, a ja z sisi znamy sie 3 lata, ale ona i tak woli tego tępego chuja..

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecież już się pogodziłyśmy i zerwałam z Kubą ;/

    OdpowiedzUsuń