Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

sobota, 15 czerwca 2013

Zmiany na blogu

Elo!
Jak zresztą zauważyliście nasza Sisi pozmieniała niektóre rzeczy na blogu, czyli kolor menu, nowe tło, chat.
Dlatego moderatowie jak i owny nie zdziwcie się jeśli wejdziecie na bloga i będziecie mieli gościa.
Jeśli będzie Sisi napewno da Wam rangę jaką mieliście.
Chciałabym przypomnieć o Gift-of-metr (patrz dawne posty). Nasz blog ma już 31 obserwatorów, brakuje jeszcze 19 obserwatorów , dlatego Ci którzy jeszce się nie dodali dodają się teraz.

A, więc jak obiecałam w moim ostatnim poście dodam moje zdjęcie z reala.
 To ja:

W tle widać mój brzydki pokój.
(Do Zuzi : Nie jestem ruda!)

Dzieki za przeczytanie. Bay:*

1 komentarz: