Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

środa, 12 czerwca 2013

Sklep Fame

Witam, to znowu ja. c:
Dzisiaj post o SKLEPIKU za diamenty na MSP. (wyjaśnię Wam co znaczą poszczególne ''ikonki').

Jak wejść do sklepu ? Stella Wam pokazała częściowo, musicie tylko przewinąć trochę w dół. Na pewno go znajdziecie :)

Oto wnętrze sklepu:












                           
 (kliknij, aby powiększyć)

Interesuje nas dzisiaj tylko zakładka ''Specjalne''.


Koło Fame- bardzo przydatne w zdobywaniu level'a. Podobne do fame boster'a. Kręcimy kołem i możemy zyskać: 250, 500 bądź 3.000 fame! Myślę, że się opłaca. :)





Diamentowy Status- jest to ozdoba po 1 diament. Nie zdobędziesz dzięki niej Star Coins lub Fame. Nasz status dzięki niej zrobi się złoty na 20 sek. Ja nie korzystałam i nie będę. :)





Fame Booster- Pomijam. (patrz na STARSZE POSTY).







Szalone Zakupy- Moim zdaniem....genialne. 50 % obniżki na wszystkie ciuchy w sklepach! (TYLKO TE PO STAR COINS). Czyli chcemy sobie kupić spodnie za 400 SC kupujemy po 200. Obniżka trwa przez godzinę, więc dużo. Jest tylko jeden mały minusik...25 diamentów to nie tak tanio...ale się opłaca c:



Profil Diamond- Kolejna ozdoba...Nasz profil będzie ''super cool'' - jak to mówi MSP. Jednak tym razem... Nie trwa on 20 sekund, ani godzinę, lecz cały tydzień! Nie wiem jak Wy, ale ja również bym nie skorzystała, bo mi na tym nie zależy.





Natychmiastowe rośnięcie- Coś dla fanów zwierzaków...Wasz zwierzak natychmiastowo stanie się duży. Hmm...ja wolałabym jakby mój zwierzak urósł ''naturalnie''. xD Ale to Wasz wybór.




Zamiana Zwierzaka- Znów zwierzaki...tym razem zamiast powiększania, zmieniamy naszego pupila. Ja bym tego użyła, bo nie podobają mi się moje zwierzęta, ale zupełnie o nie nie dbam ; pp Więc po co mam tracić diamenty, ale jeśli masz pełno diamentów, możesz sobie pozwalać na takiego typu rzeczy... ;p




Specjalne Pozdrowienia- Również bardzo fajna, trochę droga rzecz. Polega na wysłaniu pozdrowień do jakiejś tam osoby, to zależy od nas do jakiej. Otrzymujemy (oboje: osoba wysyłająca i odbierająca)  razem: 2000 fame, 500 SC i rzecz. Zależy od kategorii, którą wybierzemy. Może być miłosna, imprezowa itp.


No...to już koniec tego długiego posta. Mam nadzieję, że pomogłam. :* Pa, pa! :)

5 komentarzy:

  1. Szczena mi opadła, musiałaś nieźle się napracować ! Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, no jakby nie patrzeć trochę pracy było. Tu screen tam screen. No, ale efekt jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post ;>
    Musiałaś się napracować ;>

    OdpowiedzUsuń