Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

wtorek, 11 czerwca 2013

Styl sks2000

Hey ;D

Dawno mnie nie było, co ? Teraz koniec roku i muszę poprawiać to i owo i nie mam tyle czasu by siedzieć i wam pisać :/ Dobra, ale znalazłem czas i go wam poświęcę :) Dodałem nową nowość do moich Nowinek Modowych ;3 Sami się zaraz przekonacie :) Dziś wam pokarze styl sks2000, gracza który gra na Norweskim MSP i ma 7 miejsce (3 z mężczyzn) w Norwegii :) Dałem go, ponieważ miał bardzo fajny styl a pozostali taki zwyczajny :/ Ok, ok juz nie gadam tylko pokazuje :)

Oto sesja :



















Oto nowość ;3 Teraz będę robił sesje zdjęciowe z taką kreacją :) (Wyjątkami będą nie ładne kreacje) Te zdjęcia przedstawiają kreacje na zimowym tle :)

Oto kreacja w 3 kolorach :


      Kreacja pomarańczowo-biała jest najładniejsza chyba z tych trzech :)

      Kreacja czerwono-szara jest najbrzydsza z tych 3 xD

      Kreacja żółto-czarna jest tak fajna i w sam raz :) Można się w niej wyróżnić ;)

Oto kolory :


Oto rzeczy :


Ile wyszło :


Cena jest wspaniała ;3 Bardzo tanio jak na takie rzeczy ;) Jedna bluzka kosztuje 250 SC ;D

Nie zastanawiaj się, kupuj ;)

Jaruś

4 komentarze: