Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

piątek, 28 czerwca 2013

Nachalne MovieStars

Chejka ziomki, zastanawilam się dlugo nad postem, bo nie wiedziałam co mam napisać, wpadł mi do głowki taki pomysł,że napisze posta o nachalnych Moviestars, zaraz się dowiecie oco chodzi :) No ii mała zmiana, nie będę pisać postow z wulgaryzmami, tylko z kulturą, ponieważ sisi mi mówił,ze trza pisać ogarnięte posty, ciężko się przyzwyczaić ale  dam radę :)
Wracając do tematu, no więc tak, na sam początek pójdzie o to ten chłopak, który najpierw pytał się gdzie jadę na wakacje ja mu nie odpisywałam przez 1  min,  i potem ubiegał się cały czas o grafa, nienawidzę takie, ale patrzecie .




Pffs, ukryłam jego torsamość, bo nie będę tak ludzi poniżać.
Chłopie, powiem Ci tyle dobra, spytałeś  się gdzie jade na wakacje,taa.. Mogłeś poczekać 2 minutki to bym Ci odpisała, następnie ubiegałeś się straszliwie o grafa, dałąbym Ci, bo nie jestem chamem, mogłeś poczekać dałabym Ci, ale jednak nie, bo spamiłeś, no . :)

Kolejna jest  o to ta kobita, która ciągle, ale to ciągle na poczcie zawraca mi łeb o prezenty, ludzie mam tak zaspamioną poczte,że juz nie daje rade, cierpliwości ;_;




Narazie to tyle, to tylko takie przykłady takich nachalnych moviestars, nienawidze tego poprostu nienawidzę. Dała bym jeszcze więcej przykładów, no ale nie chce was tak  zanudzać, cnie.

Kochane moviestars, apel to was.



Ziomeczki i ziomalki, gdy ktoś wam nie odpisuje przez 5 min, poczekajcie, jeżeli przez jakiś dłuższy czas, jasne upomnijcie się, ale raz, anie , niewiadmo ile razy. Dziękuję, dobranoc

5 komentarzy: