Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

wtorek, 25 czerwca 2013
niestety mam dla was przykrą wiad. :c narazie nie bd. wchodził na bloga ani pisał postów :c ANI WCHODZIŁ NA MSP  na moje konto będą wchodzić Ami4 [moja sis], Jesso99 [ z niemeickiego msp ] oraz Ashley Maus też z niemieckiego msp c: Więc... ale dlaczego? :c PONIEWAŻ MSP JEST CHUJOWE I W TYM MIESIĄCU BLOKUJE DUZO LUDZI BEZ POWODU! NP. MNIE, YOLINE972 , Selena & cece itd. :c dokładnie to nie zablokowali mojej moviestar tylko mój internet czyli numer IP mojego neta z UPC ;// staram się ich wybłagać żeby odblokowali ale odpisują mi odmową zobaczcie screeny :3
to się pojawia jag się loguje u mnie w domu :3

a tag mi odpisali na pierwszy mail
W drugim mailu ich zapytałem dlaczego iu żeby mi podali dokładny (pogrubiłem nawet xD) powód! napisali bo naruszyłęś regulamin -,- 
Przepraszam że ten post jest taki nudny i głupi i długi :c bardzo przepraszam jedno życzenie i go usunę c:
ALAN




4 komentarze:

  1. ''Otrzymujesz karnego kutasa za chujowe banowanie'' Beka. XD
    Spk, mnie zbanowali za to, że napisałam w komentarzu do filmu ''5/5 ! ;]'' . ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahhahahahha xd jacy debile tej ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam, że kiedyś (dawno, dawno, chyba jeszcze w 2011r. xd) dostałam bana na IP ;<
    Nic fajnego xd
    Ale wtedy była fajna moderatorka, pani Beatka, i mnie odblokowali xd
    Nie wiem jak to teraz będzie z tymi modami ;P

    OdpowiedzUsuń