Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

piątek, 28 czerwca 2013

Styl v3ty01

Hey ;D


Dziś to się dzieje na blogu, nie ? Dochodzą, odchodzą i tak w ogóle ;p I bardzo fajne jest bo doszedł redaktor (na etacie próbnym)  od muzy ;D A tak w ogóle przejścia etapu próbnego ;) Dobra, dobra nie gadam o nowych zmianach bo ktoś inny jest od tego, więc zaczynamy modowego posta ;D
Oto napisze wam o stylu v3ty01 (nie jest to plątanina cyfr i liter tylko nick), gracz gra na Australijskim MSP i ma 2 miejsce ;3 Styl bardzo fajny ;) Ten jest prosto ze szkoły, tak ze szkoły a nie wakacyjny ;) Bo chyba naszemu panu jest smutno z końca roku (mi w sumie też :/) To teraz sesja, nie ?

Oto sesja :


















Oto stylizacja :


  • Stylizacja Czerwono - Biała jest bardzo narodowa ;3 Ale tak w ogóle fajnie się na nią        paczę ;) Mi się bardzo podoba ;)
  • Stylizacja Granatowo - Żółta jest Szwedzka ;3 Mi się średnio podoba i nie wiem dlaczego tak zrobiłem ;p
  • Stylizacja Błękitno - Szara jest fajna i taka przejrzysta :) Warto ją kupić ;)
Oto kolory :



Oto rzeczy, które użyłem :


Ile wyszło :


Cena zadowalająca ;) Opłaca się :) Nie zastanawiaj się ;) Kup ;) Jeśli nie chce ci się szukać rzeczy to możesz to znaleźć w moim look'u ;3

I jeszcze raz życzę przejścia etapu kamiljanas'a ;)

Jaruś

0 komentarze:

Prześlij komentarz