Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

środa, 5 czerwca 2013

Styl Hamad007

Hey ;D

Tak wiem, dawno nic nie pisałem, lecz nie miałem czasu :/ Ale teraz coś już dla was mam :) Dziś przedstawię wam styl Hamad007 :) Ten gracz ma narazie 2 miejsce na Szwedzkim MSP ;) Hamad miał 1 miejsce lecz mu zabrano nie dawno ;P Dobra, dobra nie gadamy o nim tylko o jego stylu :) Jego styl jest jednym z lepszych stylów gwiazd ;) Dobra, teraz go wam pokarze :)

Oto kreacje :



    • Styl Czarny z elementami różowymi i zielonymi mi się najbardziej podoba :D Sam go mam w L.Ż (Nie mam za dużo kasy) Te kolory dają najbardziej imprezowe tło ;)
    • Styl Czarny z elementami niebieskimi i żółtymi też jest bardzo fajny :) Bardziej łagodny ale rozrywkowy ;)
    • Styl Czarny z elementami czerwonymi i pomarańczowymi jest najbardziej HOT xD Mi się tak trochę podoba, lecz nie wiem jak wam :)
Oto kolory :


Oto ubrania :


Ile wyszło :


Nie zastanawiaj się ;) Kup odrazu ;D

Bay ;D

4 komentarze: