Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

czwartek, 20 czerwca 2013

LittleHack You!

Witam!

Czy osoba w tytule posta to hacker? Wczoraj z DQ otrzymałyśmy 2 wiadomości na tablicy :




Skąd hacker może wiedzieć o tym blogu ? Bo mam go w opisie czy to może osoba z bloga, która robi sobie żarty ? Ostatnio ponabierałam was trochę na te hackerki, ale to nie znaczy że wy nabierzecie mnie :D Jeśli to w ogóle ktoś z bloga.

Na tego gracza nie można kliknąć ( nie usunięto mu użytkownika ) ! Cały czas wysyła wiadomości z tego konta - to pierwszy powód dla czego może być hackerem

Drugim powodem jest to, że nie można go wyszukać w "przyjaciele" ( znowu przypominam, że nie usunięto mu użytkownika ) !


"Hacker" napisał mi na tablicy, że ma konto na Francuskim i Kanadyjskim MSP, ale teraz pokażę wam screeny, że NIKOGO nie zhackował i nawet nie ma dużo odwiedzeń na profilu, oraz stworzył konta w Czerwcu ! - To dowody na to że raczej nie jest hackerem ! Ale trudno wytłumaczyć ten przypadek na Polskim MSP !



Na kanadyjskim jest to samo, 2 wejścia na profil i niezaspamowana tablica...

Ciekawe czy to któraś osoba z bloga robi sobie żarty, czy to na prawdę hacker, chociaż ja w to nie wierze :)

Dzięki za przeczytanie! :)

7 komentarzy:

  1. Już ci hacker'rzy są nudni -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba pożałujesz, ale ok :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko Was straszą,
    ale czy ktoś już Was
    zhackował? :/

    OdpowiedzUsuń
  4. emkowemsp.blogspot.com - miałam to samo z podrobioną Anony. I co? Nic, jakaś dziewczynka miała ból dupy, więc pisała do mnie że niby jest Anony, a nie znała nawet angielskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten "niby" hacker to Mileniczka. Nudziło jej się ;-;

    OdpowiedzUsuń
  6. LOL oni chyba myślą że YOLO i zabawiają się kosztem innych ;_; Żałosne :<

    OdpowiedzUsuń