Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

czwartek, 13 czerwca 2013

Konkurs " MSP Grand Prix " + VIP

Cześć , wiem , wiem dawno nie pisałam , ale to ten koniec roku nauka , nauka i nauka -.-
I brak pomysłów ;-; ... Przepraszam za to poprawię się. No ale przechodzę do tematu posta ;p

Na MSP są nowości !

•Nowy tło (post jarka) ---> Post o nowym tle na MSP .
•Nowy VIP.
•Nowy konkurs " MSP Grand Prix " .

Nowy VIP (Dziewczyna/Chłopak)  -


Nowy konkurs " MSP Grand Prix " -

Od razu widzimy , że konkurs jest bardziej dla chłopaków , raczej dziewczyny zbyt nie wydadzą a tylko 1/4  MSP to chłopaki. Konkurs  związany z autami , motorami , wyścigami itp...

Ciuchy -

Jestem zdziwiona bo jest mniej ubrań dla chłopców niż zwykle , a dla dziewczyn normalnie...

Ciuchy nawet mogą być.

Animacje -
Większość to animacje z autami , t potem jedynie jedna z kaskiem i druga z parasolem , troche nudno...

Tło -

Nawet udane... najlepsze z tego  wszystkiego.

Konkurs - 6/10

/Stella

5 komentarzy:

  1. Moim zdaniem konkurs i ciuszki sa genialne *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kazdy ma swoje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki za reklame mojego posta a VIP jest bardzo fajny a KoneQ taki sobie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma za co ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi tam się ten konkurs nie podoba ;P
    Za to podoba mi się, że MSP w końcu wzięło pod uwagę chłopaków i zrobiło dla nich konkurs :D

    Jeśli pozwolicie chciałabym was zaprosić na WIKIPEDIĘ o MSP ;>
    pl.naszemsp.wikia.com

    OdpowiedzUsuń