Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Taki se wierszyk

<z nudow>
CZIKA
Powiedz, ty mi czemu czika?
Bo inaczej Jula Ci na głowe nasika
a Arbuz był kiedyś
ciągle się zmieniasz,zadziwia mn to dzis
ogarnij ksywke tobie mówie
albo ja Ci jaa ogarne tylko dajcie po stówie
Na ciebie fochac sie lubie 
pamietasz jak przyjebalam Kubie
ty mi zawsze ulegasz!!!!!!!!!!!
Nie chce mi sie rymowac
a ty przestan sie masturbowac
wszystkich powalam na kolana
musze isc na psychiatryczne badania
ja z czika dzisiaj z ludzmi z chile gadamy
po hiszpansku gadac sie staramy
z chinczykami flirtujemy
penisy w zeszytach rysujemy
narazie teraz koniec cziki
na głowie masz juz juli siki


O JAPIERDZIELE MINĄŁ JUZ MAJ?
DOBRA,JA MÓWIE JUZ BAJ

6 komentarzy: