Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

piątek, 28 czerwca 2013

Powitanie (;

Hej:* Jestem Wika (znacie mnie już pewnie:*), mam 15 lat. Interesuję koszykówką. Mam zwierzaka, psa. Moją największą wadą jest to, że jestem strasznym leniem. xD Słucham różnej muzyki jaka wpadnie mi w ucho, oprócz disco polo i tych polskich piosenkarek, które śpiewają tylko o miłości.. to już się staje nudne.. Mam wielkie poczucie humoru, umiem śmiać się z niczego i rozbawić Zuźke do łez, a ona umie rozwalić mnie swoim śmiechem. (; 'Przesiaduje' na tym blogu już długo, więc pomyślałam, żeby spróbować pisać posty. Lubię czasami pograć w MC. Z DQ znam się z rl, kolegujemy się od zerówki, hehe. Lubimy z DQ porobić sobie beke. XD (; Jestem bardzo wrażliwą osobą, chociaż nie widać tego po mnie.. Wpisy będę dodawać różne (mam taką nadzieje). Postaram się pisać o czymś sensownym, a notki wrzucać, co tydzień? Chyba tak..  Jestem dopiero amatorką, także będą mi pomagać w pisaniu.. Jeśli chodzi o mój styl, to mam różny, jeśli można to tak nazwać.. Nie rozpisywałam się za bardzo, bo nie umiem, nie będę ukrywać. (; Myślę, że spodobają się wam moje wpisy. Tak, gram w MSP. Oto moja Movie Star. (;

5 komentarzy: